Izdelek je dodan v košarico. Poglej in zaključi naročilo!

Pogosta vprašanja

Pomagaj si z odgovori na najbolj pogosta vprašanja naših strank.

Nosečniška oblačila

Kdaj naj si kupim nosečniška oblačila?
Priporočamo, da takoj, ko začutiš kakršnokoli neprijetno tiščanje okoli trebuščka ali prsi. Za vsa nosečniška oblačila velja, da jih lahko začneš nositi že v 2. mesecu nosečnosti.

Katera nosečniška oblačila naj si kupim za začetek?
V svoji omari preglej, če so ti katera oblačila še prav, oziroma ali potrebuješ več zgornjih delov ali več spodnji delov. Premisli za kam jih boš rabila (služba, prosti čas). Izberi nekaj kar boš lahko kombinirala s svojimi trenutimi nenosečniškimi oblačil. (primer: če imaš dovolj zgornjih delov, ki so ti še vedno prav, si izberi nosečniške hlače)

Najbolj osnovni kosi, ki jih z veseljem in najpogostje nosi vsaka nosečnica so vsestranke nosečniške pajkice, udoben nedrček za dojenje in nosečnost, daljša nosečniška majica in prilagojene in elastične nosečniške kavbojke.

Kako dolgo bom lahko nosila nosečniška oblačila?
Vsa nosečniška oblačila lahko nosiš celo nosečnost in nekatera tudi po porodu.

Katero velikost izberem?
Poglej si tabelo mer. Lahko obdržiš enako velikost v kateri si se pred nosečnostjo poučtila udobno. Velikost boš zelo verjetno pravilno izbrala, saj imajo oblačila poseben kroj in so zelo elastične.

Ali lahko izdelek zamenjam, če je napačne velikosti in mi ni prav?
Ja. Izdelek zamenjamo ali vrnemo kupnino. Za več informacij si poglej stran vračilo izdelka.

Od kod so Popek oblačila?
Skoraj vsa oblačila izdelujemo same v Ljubljani in s pomočjo šivilj iz cele Sloveniji. Nakatere izdelke kot so perilo in nedrčke pa dobimo od drugih priznanih dobaviteljev.

Kako so narejena Popek oblačila?
Z uporabo kvalitetnih, mehkih in elastičnih materialov ter krojev, ki so posebej prilagojeni za nosečniško spreminjajoče telo. 

Kdo oblikuje in izdeluje Popek oblačila?
Tri izkušene mamice. Evelina, ki oblikuje in izbira materiale, njena hči Dea, ki ji pomaga in ustvarja kroje za vsa Popek oblačila, ter Brigita, ki najhitreje in kvalitetno zašije :)

 

Naročanje, dostava in vračila

Če danes naročim, kdaj prejmem paket?
Pakete se trudimo odpošiljati kar se da hitro. Največkrat je to še isti delovni dan (do 15. ure) oziroma najkasneje v roku dveh delovnih dni, če je kaj drugače te obvestimo.

Kaj pa, če mi oblačila ne bodo ustrezala, jih lahko vrnem?
Seveda, v 15 dneh po prejemu paketa nas obvesti na info@popek.si, da ti izdelki ne ustrezajo. Potem imaš še 15 dni časa, da izdelke pošlješ nazaj (z obrazcem za zamenjavo ali vračilo izdelkov, ki si ga dobila v paketu) - če si premisliš, pa jih obdržiš.

Kolikšni so stroški pošiljanja?
Ob nakupu izdelkov nad 60€ je strošek poštnine brezplačen (plačamo mi). Drugače pa je strošek pošiljanja 3,70 €.

Kako plačam paket?
Preprosto, na izbiro imaš več načinov plačila:

1. Dostavljalcu lahko plačaš po povzetju, ko ti pripelje paket. Torej - dostavljalec ti bo prinesel paket na dom, plačaš pa kar njemu. Če te ob dostavi ne bo doma, pa ti bo pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami o prevzemu paketa.

2. Plačaš lahko s plačilno kartico Visa/Mastercard oziroma s PayPal. V tem primeru izberi način plačila na zadnjem koraku blagajne in sledi korakom.

3. Plačaš lahko po predračunu prek UPN-naloga ali spletne banke. V tem primeru izberi plačilo po predračunu. V najkrajšem možnem času ti bomo podatke posredovali na mail.

Ne vem, ali sem oddala naročilo? Kje lahko to preverim?
Po uspešno oddanem naročilu ti pošljemo povratni email, da je tvoje sporočilo sprejeto. V njem boš prejela številko naročila, seznam izdelkov, ki si jih naročila in končno ceno tvojega paketa.

Kako naročim izdelke?
Preprosto dodaš izdelke v košarico, se odpraviš na blagajno, vpišeš svoje podatke in oblačila so že na poti k tebi. Če sovražiš tehnologijo, nam lahko tudi pišeš na info@popek.si in uredimo naročilo zate oziroma ti pomagamo pri oddaji naročila.

Kako poteka dostava?
Svoje pakete dostavljamo preko GLS. Dostavljalec ti bo dostavil paket na naslov, ki si ga zapisala ob naročilu. Dostavljalec pakete dostavlja ob delovnih dneh.

Če  te ob dostavi paketka ne bo na naslovu, ti bo pustil obvestilce z vsemi podatki, ki jih potrebuješ za prevzem paketa. Tega lahko nato prevzameš na GLS paketomatu ali se dogovoriš za ponovno dostavo ob drugem času.

Kaj pa če se pri dostavi zaplete?
V tem primeru smo ti na voljo na brezplačni telefonski številki 080 2456 ali na info@popek.si :) Z veseljem ti bomo pomagali razrešiti težavo in bomo uredili, da bo paket čim prej pri tebi.

Za pomoč pri dostavi so ti na voljo tudi na GLS, ki jih lahko kontaktriaš preko telefonske številke 01 500 11 50.

Kako izkoristim vašo kodo za popust?
Čisto preprosto! Tako, da jo vneseš v okvirček za kode po pregledu košarice (prvi korak nakupa). Takole pa izgleda, da ga boš lažje našla:

Okenček za kupon za popust za oblačila za nosečnost in dojenje

Takoj, ko klikneš na gumbek "potrdi", bi se moral odšteti popust. Če se karkoli zaplete, pa lahko vedno pišeš Evelini in Dei na info@popek.si in bosta vse uredili.

Vtipkala sem kodo za popust, pa se popust ni odštel.
Kode za popust žal ne veljajo na perilo in pripomočke. Če ne najdeš težave, lahko vedno pišeš na info@popek.si, poveš, katero kodo za popust želiš izkoristiti, pa bosta skupaj z Evelino ali Deo pogledali, kje se zatika. :)

Lahko oblačila kje osebno prevzamem?
Seveda, obišči nas v našem prostoru, kjer se nahaja trgovina in delavnica, kjer boš lahko tudi videla kako nastajajo oblačila.

 

Imate na voljo darilne bone?
Imamo! :) Naročiš jih lahko tukaj.

Še vedno ne vem kateri izdelek potrebujem, v kakšni velikosti in kdaj - mi lahko svetujete? Seveda, piši nam na info@popek.si, če pa še vedno nisi prepričana, priporočamo, da nas obiščeš v živo, kjer ti bomo najlažje svetovale.

Imaš še kakšno vprašanje?
Z veseljem ti pomagamo in svetujemo! Izpolni kontaktni obrazec

Išči